Las Vegas

2 november 2012 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De Grand Canyon achter ons gelaten, opweg naar de dichts bijzijnde plaats waar we overnachten kunnen. Williams, een slaperig stadje aan de Route 66.

De volgende ochtend heerlijk aan de omeletten met feta, bij de lokala Griek. Een ouzo had er ook wel in gegaan, om de dag mee te beginnen..maar helaas. dan maar een bakkie Greikse koffie ;-)

Zo, nu de weg op, richting Las Vegas!!!!

Voor Vegas een bezoek gebracht aan de Hoover Dam. Een Stuwdam waar ze electra opwekken om de lampjes van Las Vegas mee te laten branden. Een zeer imposant bouwwerk.

LAS VEGAS!! Daar zijn we!!!! Wat een stad is dat. woorden schieten je te kort.                   Zoveel sjieke hotels,mensen, lammpjes, casinos, dikke wagens en mooie vrouwen heb ik nog nooit gezien. echt niet te geloven. Ons onderkomen was in het treasure island hotel. Dit hotel/casino/winkel centrum telde stechts 2885 kamers.......ja correct 2885 kamers.

De twee dagen Las Vegas zijn om gevlogen. En het mooie is, onze beide credit cards zijn leeg, dus we komen wat eerder naar huis ;-D

Groetjes, Joey en Matthijs

1. Rik,jose,anne,nienke:
    6 november 2012
    wat een geweldige reis, wij zijn hier erg jaloers . Gelukkig lezen wij dat de credit cards leeg zijn, hebben we toch nog iets gemeen.
    Wat die mooie vrouwen betreft die wonen in nederland hoor!!!
    Wat een prachtige natuur en wat een ervaringen, heel leuk om te lezen.
    Wij wensen jullie nog een leuke laatste week, gr rik jose anne nienke