Yosemite Park

6 november 2012 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Death Valley achter ons gelaten, opweg naar Yosemite Park. Eerst een tussenstop gemaakt in Mammoth Lakes. We waren er rond een uur of drie in de middag. mooi de tijd om de noodzakelijke boodschapjes in huis te halen. En de vuile onderbroeken te wassen...ook zeer belangrijk.

Volgens de hot-dog-verkoop-meneer, had de sneeuw nu een meter hoog moeten liggen. Bijna drie jaar geen sneeuw gevallen in het ski dorpje Mammoth Lakes. Wij stonden er heerlijk in onze korte broek, te balen dat het zwembad van het motel al leeg was.

Na een heerlijke nachtrust in de bergen, opweg naar Yosemite Park. voor verdere details verwijs ik jullie door naar Wikipedia :-D

Kan wel vermelden dat het park zeer de moeite waard is om eens te bezoeken, wanneer je in de buurt mocht zijn. Laat dan geen etens waren achter in de auto! Dat kan een dure grap worden, namelijk een boete van 4000 Dollar, offf een auto die is opengemaakt door een hongerige beer.