San Francisco

14 november 2012 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Het laatste verslag vanuit USA..... De vier weken zijn om-ge-vlo-gen, maar aan de andere kant voelt het ook of we hier al een half jaar rond lopen. En reiden. De teller van de auto stond bij het inleveren op 4816 Mijl, dat is 7750 Km!!!  Netjes al zeggen we het zelf.

San Franciso is een super stad. Met een rijke historie aan Victoriaanse huizen en gebouwen. En zeer veel steile straten, mooi centrum en heerlijke vis restaurants.

We hebben heerlijk over de Golden gate gefietst, Met een boot naar Alcatraz gevaren, en daar rond gescharrelt in de oude gebouwen en cellen blokken.

Met de kabel tram over de steile starten gerold. En natuurlijk heerlijk de vakantie afgesloten met sushi en een goed glas witte wijn (fles)

Momenteel zitten we bij de gate, op het vliegtuig te wachten. Nederland we komen er weer aan! We zullen donderdag de 15e rond een uur of 19 landen.

Lieve mensen, wij hopen dat jullie genoten hebben van de reis via, dit blog. Bedankt voor de leuke reacties. En tot snel!

Groetjes, Joey en Matthijs

1. Nienke:
    15 november 2012
    Goede reis!
  2. Bart Denijs:
    17 november 2012
    We hebben zeker genoten. was heel leuk om jullie te volgen via dit digitale kanaal.